عاشق حكيم
مرحبا بيك معانا من فضلك سجل او ادخل باسم العضو بتاعك
هنا المواضيع لا تظهر الا للاعضاء
حكيم
عاشق حكيم
مرحبا بيك معانا من فضلك سجل او ادخل باسم العضو بتاعك
هنا المواضيع لا تظهر الا للاعضاء
حكيم
عاشق حكيم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حكيم ملك الاغنيه الشعبه في مصروالعالم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hakim
Admin
Admin
hakim

حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد Empty
مُساهمةموضوع: حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد   حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 24, 2009 4:45 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[b]
حد سمع الضمير العربي
طب حد سمع حكيم فيها
انا النهارده جايبلوكم الكوبليه بتاع حكيم في الضمير العربي
سبب عدم عرض هذا القوبليه " ان حكيم في وقت تصوير كليب الضمير العربي كان عنده حفلات وتصوير الكليب بتاعه كلام بكلام فتم حذف هذا الكوبليه ومش هو وبس لا اكتر من كوبليه لاكتر من مغني بس " ( احنا يهمنا حكيم وبس
انا مرديتش ارفع الاغنيه كلها عشان كبيره وهتتعبنا في التحميل انا رفعت جزء حكيم بس
انفراء لمنتدانا فقط
[/b]
التحميل __________============_______________=========__________

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ز
ز
ز
ز
ز
https://hakim.forummaroc.net
hassanpepo
عضو نشيط
عضو نشيط
hassanpepo

حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد Empty
مُساهمةموضوع: السلامووووووووو عليكوووووووووووو   حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد I_icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 2:48 pm

شكرا اوى على الكوبليه الجامد ده
والله انا كنت هتجنن ان ازاى حكيم ماغناش فى الضمير العربى
عموما شكرا على مجهودكم الكبير وياريت نخلى المنتدى دا احسن منتدى فى الدنيا عشان خاطر حكيم
بس صحيح هى مين دى اللى بتغنى الكوبليه مع حكيم آمال ماهر دى ولا ايه؟
hakim
Admin
Admin
hakim

مُساهمةموضوع: رد: حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد   حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد I_icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 3:56 pm

1. مينفعش حكيم ميغنيش في الضمير العربي امال مين الى يغني يعمني
2. المنتدي ده بايدك انشاء الله هيكون احسن منتدي
3. معرفش مين الى بيغني مع حكيم
4.شكرا لردك الجميل
https://hakim.forummaroc.net
tarek shams
عضو جديد
عضو جديد
tarek shams

مُساهمةموضوع: رد: حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد   حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد I_icon_minitimeالأحد أبريل 19, 2009 9:46 pm

االسلام عليكو
شكرا با أ/ مينا على الحاجات الروعة دى انا بجد من زمان كنت عايزها وقلبت عليها الدنيا وملقيتهاش
متشكر جدا جدا جدا
طارق
tarek shams
حبيبة حكيم
عضو نشيط
عضو نشيط
حبيبة حكيم

مُساهمةموضوع: رد: حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد   حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد I_icon_minitimeالسبت يونيو 13, 2009 8:12 am

فعلا كلام الكوبليه جميل جدااااااااا

بس عايزة اعرف ليه ماجابوهاش فى الاغنية نفسها

وعلى فكرة اللى بتغنى معاه دى معتقدش انها امال ماهر

ع العموم شكرا على المجهود الجميل ده
ملك الأحزان
عضو جديد
عضو جديد
ملك الأحزان

مُساهمةموضوع: رد: حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد   حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 2:53 pm

cheersوالله العظيم معلم بس أنا زعلت بجد ان الكوبليه اتحذف بس انت معلم يااااااااااااااااااااحكيم

حصريا لمنتدي حكيم الافضل عندي " حكيم في اغنيه الضمير العربي" تسجيل حصريا وانفراد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-