عاشق حكيم
مرحبا بيك معانا من فضلك سجل او ادخل باسم العضو بتاعك
هنا المواضيع لا تظهر الا للاعضاء
حكيم
عاشق حكيم
مرحبا بيك معانا من فضلك سجل او ادخل باسم العضو بتاعك
هنا المواضيع لا تظهر الا للاعضاء
حكيم
عاشق حكيم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حكيم ملك الاغنيه الشعبه في مصروالعالم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ANGEL_HAKIM
مشرف عام
مشرف عام
ANGEL_HAKIM

ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه Empty
مُساهمةموضوع: ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه   ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 03, 2010 12:16 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]يا جماعة وانا بفتح الموقع الرسمى بتاع الفنان عمرو دياب انا شخصيا بحب اغانيه لقيت واحد عامل موضوع باسم صورتى مع الفنان الشعبى حكيم ادخل وشوف رخمته فى طريقة كلامه مع حكيم

دي صورتي مع حكيم وبجد الراجل استحملني كتير ولو حد غيره كان ضربني
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

دخل المعرض عندي مع موزه لبنانيه شكلها بتعمل شغل معاه وانا أول ماشفتوا قلت للواد الفليبني يغير سيستم الصوت من 4 ل 6 يعني تحس نفسك بديسكو[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وطبعا عموره شغال تفتكريني أو تنسيني مبقاش فيكي شيء يغريني[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وحكيم ملامح وشه قلبت مره واحده ياعيني [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المهم قربت عليه وسلمت وبوسته وقلتلوا اني بحب اغانيه ودمه خفيف بالكليبات وكده يعني وسالته عايز يشتري ايه ؟قام مطلع ورقه مكتوب فيها أنواع احبار لطابعه كانون قمت انا قلتله لو عمرودياب كان اشترى المحمل كله وانت مكلف نفسك تذكره من مصر عشان حاجه واريعين جنيه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] بهزار طبعا

وهوه دحك وقال شكلك بتحب عمرودياب[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

قلتلوا انت من جواك بتحبه والمطربين كلهم بيحبوا لكن مبتعترفوش وانا بموت فيه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بصلي باستغراب كده والموزه اللي معاه عايزه تعمل مفتحه فسألتني وحكيم كمان كويس ومحبوب فقلتلها بخباثه طب حكيم بيغني ايه؟ راحت مبلمه وحكيم من الكسوف كان عايز يقول ايه اللي جاب البني أدم ده هنا[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المهم قلتلوا يالله نتصور فقالي ومتتصورش مع عمرودياب ليه؟[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

قلتلوا عموره مابنشفوش خالص ولو عايز حبر بيجبهولوه لحد عنده [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اتصورت معاه وقالي انه عرف المكان ومش حيرجعلوا تاني بهزار طبعا[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

في رخامه زي كده[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

عدل سابقا من قبل hakim في الإثنين مارس 08, 2010 4:47 am عدل 1 مرات (السبب : تم تعديل الموضوع لاننا مش بنحط مواقع اباحيه خصوصا ع . د)
https://hakim.forummaroc.net/profile.forum
hakim
Admin
Admin
hakim

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه   ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه I_icon_minitimeالإثنين مارس 08, 2010 4:28 am

شكرا ليك طبعا على الموضوع
انا بجد مش عاوز ارد بس انا ممكن اقول حاجه او هي جمله سمعتها وعجبتني وهي صح

ياما رقصت الكلاب على جسس الاسود
فاكره ان برقصها ده عليت على اسيادها
هتبقي الاسود اسود و
والكلاب كلاب
https://hakim.forummaroc.net
hakim
Admin
Admin
hakim

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه   ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه I_icon_minitimeالإثنين مارس 08, 2010 4:50 am

وبعدسن الواد ده كداب لانك يا غلبان تحمد ربنا انه رضي يخليك تقف جنبه وتتصور معاه وعموما روح فرح عمو عمرو وقله انا اتصورت مع الباشا عمك وعم بلدك وقلو يحاول يحاااااول يعمل زي حكيم
https://hakim.forummaroc.net
ANGEL_HAKIM
مشرف عام
مشرف عام
ANGEL_HAKIM

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه   ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 09, 2010 3:35 am

شكرا على الرد بس على فكرة عمرو دياب فنان كويس بردو وعالمى
https://hakim.forummaroc.net/profile.forum
حبيبة حكيم
عضو نشيط
عضو نشيط
حبيبة حكيم

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه   ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه I_icon_minitimeالأحد أغسطس 08, 2010 7:54 am

طريقة الحوار وطريقة رد حكيم بيدل على ان الموضوع ده كله فبركة فى فبركة

وده مش غريب على فانز عمرو دياب وفى كل منتديات الفنانين هتلاقيهم مسجلين علشان يشوفوا شعبية الفنانين زى شعبية عمرو دياب ولا لاء

ولو قلبت فى المنتدى بتاع عمرو دياب هتلاقى مليون موضوع شبه ده عن كذا مطرب

وكل الموضيع هدفها واحد ان المطربين كلهم مش كويسين ومفيش غير هو عمرو وبس

وده دليل على انهم معندهمش ثقة فى مطربهم لان نجمه بدأ يختفى ... يعنى تخيلو نجم بحجم عمرو دياب يقارن نفسه بواحد زى تامر حسنى وجمهوره نفس الحكاية !!!
pmedo
عضو جديد
عضو جديد
pmedo

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه   ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 01, 2012 3:31 am

حكيم يعني حكيم ....مالوش زي مالوش طبعة تانيه ...لايقاوم ,,,ولا تقوللي تامر ولا عمرو ولا بتنجان

ادخل وشوف الواد الرخم الى اتصور مع حكيم واتكلم معاه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-